Obchodní podmínky

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) prodávajícího/OSVČ Lucie Vráblová, se sídlem Herčíkova 2495/8, Brno 612 00, IČO 17199891,

e-mail: drevickolv@gmail.com, telefonní číslo: 725 488 685 (dále jen „Já“ nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb.,

občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Mě, jakožto prodávající, vzniklá

v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.drevickolv.cz.

 

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde:

Podmínky ochrany osobních údajů - Dřevíčko L.V. (drevickolv.cz).

 

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či

doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

 

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli

bez současné fyzické přítomnosti Mě a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové

rozhraní E-shopu“).

 

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na mém E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda

před Podmínkami přednost.

 

1.              NĚKTERÉ DEFINICE

 

1.1.         Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

 

1.2.         Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

 

1.3.         Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

 

1.4.         DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

 

1.5.         Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

 

1.6.         Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží se Mnou;

 

1.7.         Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží

               a uzavřených Smluv;

 

1.8.         Vy jste osoba nakupující na Mém E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;

 

1.9.         Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

 

2.              OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

 

2.1.         Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

 

2.2.         Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Mi všechny informace správně a pravdivě.

               Informace, které jste Mi poskytli při objednání Zboží budu tedy považovat za správné a pravdivé.

 

3.              UZAVŘENÍ SMLOUVY

 

3.1.         Smlouvu se Mnou je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

 

3.2.         Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy.

               Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu),

               žádné další náklady účtované Mnou tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace

               na dálku využíváme.

 

3.3.         K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a)         Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);

b)         Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží;

             tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a

             Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;

c)         Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

 

3.4.         V průběhu tvorby návrhu Objednávky můžete až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku

               tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ nebo „Odeslat objednávku“ Objednávku vytvoříte. Vytvořením objednávky potvrzujete Vaše seznámení se

               a souhlas s těmito Podmínkami. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ nebo „Odeslat objednávku“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Mě.

 

3.5.         Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Mi bude doručena, potvrdím zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce.

               Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z mé strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Mnou a Vámi.

               Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.

 

3.6.         Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudu moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší

               počet kusů Zboží, než kolik je z mé strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu poskytnu předem a neměla by

               pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžu Objednávku potvrdit, budu Vás kontaktovat a zašlu Vám nabídku

               na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Mou nabídku potvrdíte.

 

 3.7.         V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsem povinna Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě,

               kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budu bezodkladně kontaktovat a zašlu Vám nabídku

               na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Mou nabídku potvrdíte.

               V případě, že Mou nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsem oprávněna od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně

               se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

 

3.8.         V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

 

3.9.         V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost,

               pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je,

               že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

 

3.10.      V některých případech umožňuji na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě

              do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

 

4.              UŽIVATELSKÝ ÚČET

 

4.1.         Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.

 

4.2.         Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

 

4.3.         Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost

               a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenesu za to žádnou odpovědnost.

 

4.4.         Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

 

4.5.         Váš Uživatelský účet můžu zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než jeden rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

 

4.6.         Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

5.              CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

 

5.1.         Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci

               E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.

               V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

 

5.2.         Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

 

5.3.         Platbu Celkové ceny po Vás budu požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a)       Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašlu v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná

          do 5 dní od odeslání potvrzení Objednávky.

b)       Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay. V případě platby kartou online je Celková cena splatná ihned po objednání zboží.

c)       Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

 

5.4.      Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.

 

5.5.      Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena

             zaplacena připsáním na Můj účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

6.              DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI        

 

6.1.         Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a)       Osobní odběr na adrese uvedené v kontaktech

b)       Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna

c)       Doručení prostřednictvím dopravní společnosti  Zásilkovna

 

6.2.         Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

 

6.3.         Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena

               v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně

               Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budu informovat prostřednictvím e-mailu.

 

6.4.         Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci

               a Mě. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

 

6.5.         V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Mé povinnosti Vám Zboží

               doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Mnou a Vámi. Mě ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit

               z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodnu tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručím.

               Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

 

6.6.         Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností

               nahradit Mi náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašlu na Vaši e-mailovou adresu uvedenou

               ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

 

6.7.         Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek,

               na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody

               na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

 

6.8.         V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budu vždy informovat v případě:

a)       mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělím novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;

b)       prodlení s dodáním Zboží od Mého dodavatele, přičemž Vám vždy sdělím novou očekávanou dobu dodání.

 

6.9.         V případě, že nebudu schopna Vám Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu,

               jsme Já i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.

 

7.              PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

 

7.1.         Zaručuji, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:

a)       má vlastnosti, které jsem si s Vámi dohodnula, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsem u popisu Zboží uvedla, případně takové,

          které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;

b)       je vhodné pro účely, které jsem uvedla nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;

c)       odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;

d)       je v odpovídajícím množství a hmotnosti;

e)       splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;

f)        není zatíženo právy třetích stran.

 

7.2.         Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117

               a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 

7.3.         V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Mi takovou vadu oznámit a uplatnit práva

               z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Mou adresu uvedenou u Mých identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také

               vzorový formulář poskytovaný z Mé strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit,

               přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.4, bez Mého souhlasu změnit. Reklamaci vyřídím v souladu s Vámi uplatněným právem

               z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl. 7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.

  

7.4.         Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:

a)       na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;

b)       na odstranění vady opravou Zboží;

c)       na přiměřenou slevu z Ceny;

d)       na odstoupení od Smlouvy.

V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a Já vadu takto neodstraním v přiměřené lhůtě, kterou jsem uvedla, nebo Vám sdělím, že tímto způsobem vadu

neodstraním vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží a

Já zjistím, že je vada neopravitelná, oznámím Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.

 

7.5.         Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:

a)       na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;

b)       na odstranění vady opravou Zboží;

c)       na přiměřenou slevu z Ceny.

Pokud však vadu neodstraním včas nebo odmítnu vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně

užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.

 

7.6.         V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu,

               v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících případech:

a)       došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;

b)       bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;

c)       nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším opomenutím,

 

7.7.         Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdím, že jsem reklamaci obdržela, kdy jsem ji obdržela a předpokládanou dobu trvání

               vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena.

               Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.

 

7.8.         O vyřízení reklamace Vás budu informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste

               povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Mi

               původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradím Já.

 

7.9.         V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů

               od převzetí Zboží.

 

7.10.      V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

 

7.11.      Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:

a)       Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;

b)       opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;

c)       použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo, když jste jej převzali;

d)       kdy to vyplývá z povahy Zboží.

 

8.              ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

8.1.         K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Mnou a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku,

               případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

 

8.2.         V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku

               právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů

               Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které

               Vám budu Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem

              (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Mou adresu uvedenou u Mých identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný

              z Mé strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

 

8.3.         Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:

a)       Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na Mé vůli a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;

b)       Zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;

c)       Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;

d)       Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;

 

8.4.         Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Mi v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.

 

8.5.         V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený

               v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Mi Zboží vrátíte či než prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Mě. Zboží Mi prosím vracejte čisté,

               pokud možno včetně originálního obalu.

 

8.6.         V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Mi Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží ke Mě.

               Vy máte naopak nárok na to, abych Vám vrátila Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsem

               pro dodání Zboží nabízela. V případě odstoupení z důvodu, že Já poruším uzavřenou Smlouvu, hradím i náklady spojené s navrácením zboží ke Mě, ovšem opět

               pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsem při dodání Zboží nabízela.

 

8.7.         Odpovídáte Mi za škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu

               a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtuji poté, co Mi Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsem Vám

               ještě nevrátila Cenu, jsem oprávněna pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.

 

8.8.         Já jsem oprávněna odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodám Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody

               na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.9. Podmínek. Mohu také od Smlouvy odstoupit, pokud je

               zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsem

               oprávněna od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

 

9.              ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

 

9.1.         Nejsem ve vztahu ke kupujícím vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

 

9.2.      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuji prostřednictvím elektronické adresy drevickolv@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašlu na elektronickou adresu

            kupujícího.

 

9.3.         K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,

               internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít

               při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

 

9.4.         Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním

               místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES)

               č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

10.           ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

10.1.      Pokud Můj a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budu zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem

              České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

 

10.2.      Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budu doručovat elektronickou poštou. Moje e-mailová adresa je uvedena u Mých identifikačních údajů. Já budu

              doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste mě kontaktovali.

 

10.3.      Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. Já jsem však oprávněna změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již

              uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

 

10.4.      V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenesu odpovědnost

              za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mám Já i Vy právo

              od Smlouvy odstoupit.

 

10.5.      Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

 

10.6.      Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Mě, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky

              se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Mé součinnosti. Doporučuji vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

 

10.7.      Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 7. 2022.

 

 

 

Příloha č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

 

Adresát:              Lucie Vráblová, Herčíkova 2495/8, 612 00 Brno

 

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

 

 

Příloha č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Adresát:              Lucie Vráblová, Herčíkova 2495/8, 612 00 Brno

 

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu patřícímu Lucii Vráblové, Herčíkova 2495/8, 612 00 Brno nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Lucii Vráblové elektronicky na e-mail drevickolv@gmail.com.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Lucii Vráblové, Herčíkova 2495/8, 612 00 Brno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Lucie Vráblová, Herčíkova 2495/8, 612 00 Brno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Lucie Vráblová nabízí, vrátí Lucie Vráblová kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Lucie Vráblová není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Lucii Vráblové odeslal.

 

Datum:

Podpis:

 

 

Zpět do obchodu